Najczęściej zadawane pytania
Aby wyświetlić odpowiedź na dane pytanie kliknij w plusik po lewej stronie lub w samo pytanie.
Poniżej wyszukiwarka zapytań
Ogólne informacje
- Jaka jest lokalizacja firmy?
Nasza firma zlokalizowana jest w okolicach Poznania, dokładnie w Głuchowie gmina Czempiń, powiat Kościan.
Nie posiadamy oddziałów w innych lokalizacjach, ani nie współpracujemy z innymi firmami, osobami.
- Czym zajmuje się firma?
Nasza firma zajmuje się naprawą sterowników do kotłów CO (węglowych, na ekogroszek, pelet) jak również do kolektorów słonecznych.
Nie podejmujemy się naprawy sterowników do kotłów gazowych czy olejowych, jak również sterowników pokojowych.
- W jakich godzinach czynny jest serwis?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7dni w tygodniu w godzinach 8:00 – 22:00 pod telefonem +48 607 363 348.
Naprawy u nas na miejscu są możliwe po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny.
Możliwe terminy napraw u nas na poczekaniu:
– od poniedziałku do piątku w godz. 17:00 – 20:00
– w soboty, niedziele i święta w godz. 9:00 – 20:00 - Czy dojeżdżają Państwo do Klienta?Ze względu na dużą ilość zleceń firma zrezygnowała z realizacji usług bezpośrednio z dojazdem do Klienta, abyśmy mogli jak największej liczbie osób pomóc, kiedy tej pomocy oczekują.
Liczymy na wyrozumiałość. - Ile czasu potrwa naprawa?
Czas naprawy zależy od rodzaju usterki i występowania problemu. Najczęściej trwa to 1-3 dni. Możliwa też jest naprawa na poczekaniu w ciągu godziny po wcześniejszym umówieniu się na naprawę u Nas na miejscu.
- Na jaki adres wysłać sterownik do naprawy?
Prosimy wysłać sterownik KURIEREM (prosimy o nie wysyłanie paczek Pocztą Polską) w miarę możliwości kompletny na adres:
STerCO Aneta Maciejewska
ul. Sosnowa 5
64-020 Głuchowo
tel. 607 363 348
email: serwis@sterco.plDo paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz -> POBIERZ FORMULARZ
Jeżeli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza, można dokonać zgłoszenia online na naszej stronie -> FORMULARZ ONLINE
Wypełniony formularz stanowi warunek do realizacji usługi naprawy.
- Ile kosztuje diagnostyka / wycena naprawy?
Koszt sprawdzenia i sporządzenia wyceny naprawy sterownika w przypadku rezygnacji z naprawy czy braku możliwości naprawy – 115zł, w przypadku odsyłki naliczamy dodatkowo koszt logistyczny 35zł. W takich sytuacjach możemy też bez kosztów nieodpłatnie zutylizować sterownik, wtedy nie pobieramy opłaty za sprawdzenie i logistykę.
- Jaki jest średni koszt naprawy sterownika?
Średni zakres kosztów naprawy sterownika 250-350zł (Koszt ten nie dotyczy sterowników po zalaniu, przepięciach elektrycznych).
Po wstępnej diagnostyce wysyłamy sms na podany numer telefonu z informacją jaki jest zakres naprawy oraz koszt całkowity. Po poinformowaniu użytkownika o kosztach czekamy na akceptację, wtedy zaczynamy proces naprawy.
Mimo wieloletniego doświadczenia, które pozwala nam określić w wielu przypadkach koszt naprawy na podstawie samych informacji na temat nieprawidłowego działania sterownika to w wielu przypadkach po diagnostyce sterownika wychodzą dodatkowe zakresy napraw stąd nie jesteśmy wstanie Państwu podać maksymalnych kosztów naprawy bez diagnostyki urządzenia.
- Jaka jest forma płatności za wykonaną usługę?
Odbiór osobisty – u nas na miejscu – gotówką, kartą, BLIK-iem
Wysyłkowo – przy odbiorze paczki kurierowi lub możliwa też płatność BLIK-iem na terminalu płatniczym po wykonanej naprawie przed odsyłką sterownika.
- Czy dają Państwo jakąś gwarancje?
Na wykonaną usługę udzielamy pisemnej gwarancji 12-miesięcy w standardzie!
- Jak mogę zamówić kuriera?
Nasza firma nie współpracuje z żadną firmą kurierską dlatego też nie organizujemy na tą chwilę odbioru sterowników od Państwa. Paczkę przygotowaną można wysłać kurierem, którego można zamówić korzystając chociażby z poniższych linków, podpowiedzi.
INPOST -> https://inpost.pl/wysylam/
DPD -> https://nadaj.dpd.com.pl/
DHL -> https://dhl24.com.pl/dlaciebie
ACTIVEPOST -> https://activepost.pl/ – Wszyscy najwięksi kurierzy w jednym miejscu
APACZKA -> https://www.apaczka.pl/ – Wszyscy najwięksi kurierzy w jednym miejscu
Przyjmujemy też paczki od innych przewoźników. Nie polecamy jednak korzystania z usług Poczty Polskiej.