Czy dojeżdżają Państwo do Klienta?

Opublikowane przez STerCO w dniu

Ze względu na dużą ilość zleceń firma zrezygnowała z realizacji usług bezpośrednio z dojazdem do Klienta, abyśmy mogli jak największej liczbie osób pomóc, kiedy tej pomocy oczekują.

Liczymy na wyrozumiałość.
Kategorie:

Serdeczna prośba


W związku z dużą ilością telefonów i zapytań o podstawowe informacje które są na naszej stronie, stworzyliśmy podstronę zawierającą najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami.

 

Kliknij - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - FAQ

 

Serdecznie prosimy o zapoznanie się z nimi przed wykonaniem telefonu do nas i nie pytanie o adres do wysyłki, czy jaki będzie koszt naprawy itp.

Liczymy na wyrozumiałość i ograniczenie liczby zapytań o informacje które są na naszej stronie, tym samym będziemy mieli więcej czasu na inne telefony z prośbą o pomoc, poradę czy czas na naprawę sprzętu przesłanego w tym gorącym okresie.

Prośba o wypełnianie czytelnie formularza zgłoszeniowego, oraz w miarę możliwości wpisywania akceptowalnych przez Państwa kosztów naprawy, co przyspieszy nam pracę.

This will close in 0 seconds